Školenia

Som Google Certified Trainer for Business & Soft Skills. Venujem sa poradenstvu, školeniam a coachingu, online aj offline.

Školím, mentorujem a spolupracujem


GCTs_2022_business-white logo-akcne-zeny_1 logo-lady uplogo-growni  logo-digitalna-univerzita logo-iambitious

 

Ponuka mojich školení


Public speaking. Fill your mind before you empty your mouth.

Communication & soft skills

Kto by nechcel byť inšpiratívny speaker a motivačný rečník? Niečo sú gény, no rečníckym skills (verbálnym aj neverbálnym) sa dá naučiť. Najsilnejší nástroj každého rétora je autenticita. Ako sa pripraviť, praktizovať, zachovať si pozitívny mindset, vtiahnuť publikum a pritom stále zostať sebou? To všetko sa dozviete na tomto školení.

 

Emocionálna inteligencia a soft skills.

Soft Skills

EQ, motivácia a empatia sú najsilnejšie zbrane každého dobrého lídra. Soft skills boli dlho stigmatizované za femininné, slabé a nepresvedčivé. Práca na EQ zlepší Váš vzťah k sebe samému, k vašim kolegom, v práci aj doma. EQ+IQ=úspech.

 

Burn out & how to get out. Vyhorenie, ako sa mu vyhnúť, spoznať a prekonať.

Personal development

Vyhorenie príde pomaly ako hmla, sadne na všetko okolo a človek stráca kontakt so svetom. Ako mu predchádzať, ako na seba nebyť prísny, ako sa starať o iných, no nezabudnúť sa pri tom starať o seba.

 

Kreatívny Brand building. Budovanie značky (osobnej & firemnej).

Brand building / marketing

Rozpoznateľnosť svetových brandov nie je v iných marketingových nástrojoch, ktoré používajú, ale v kreativite a obsadení si tém, o ktorých daná značka hovorí. Každý brand je ako osoba - má svoj štýl, má jazyk ktorým hovorí, svoje hodnoty, svoje farby, svoju osobnosť. Ako budovať silný svetový brand s nezameniteľnou vizuálnou a hodnotovou identitou?

 

Marketingový mix a jeho nástroje. Brand vs. performance.

Business

Marketing pred 10 rokmi a marketing dnes sú dva úplne iné svety. Inovácie, nové nástroje a technológie idú dopredu raketovou rýchlosťou. Ako z toho vyťažiť maximum? Aké nástroje v offline či online komunikácii používať a aké fungujú v ktorých odvetviach? Koľko % vložiť do budovania brandu a koľko do hardsell produktového výkonnostného marketingu?

 

Entrepreneurship. Vízia. Misia. Stratégia. Kľúčové hodnoty.

Entrepreneurship

Entreprenur, podnikateľ či biznisman nie je človek, ktorý zarába na iných, ale je silným tvorcom hodnôt. Má vplyv na spoločnost, životy iných, chce zlepšiť svet svojim podnikateľským zámerom. Ako mať správnu motiváciu hneď pri začiatku svojho podnikania? Ako spoznať svoje "ikigai" (prečo)? Dôležitosť osobnej aj firemnej vízie, poslania a hodnôt pri podnikaní.


 

Ak máte záujem o individuálne poradenstvo, kontaktujte ma na: ahoj@michaelakralikova.sk 

 

MÁTE ZÁUJEM O ŠKOLENIA? NAPÍŠTE MI

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole: